Tida er inne for å tenkja store tankar om mobilitet i kommunen! Her finn du moglegheitsstudiet om Fjordmetroen i sin heilskap, samt ei lenkje til opptaket av webinaret halde om Fjordmetroen 08.12.2020.
- Korleis knyter vi Kvinnherad best mogleg saman, på ein attraktiv, frisk og grøn måte?
- Korleis skal vi røra oss i, til og frå kommunen?
- Joggesko, sykkelbukse, buss utan førar, sjølvgåande elbåtar, ring eller spring…
Vart de nysgjerrige? For å sparka i gong arbeidet med overordna mobilitetsstrategiar (som er ein del av kommunedelplan for samferdsle), presenterar kommunen ein moglegheitsstudie som skildrar ei mogleg løysing for kollektivtilbod mot Bergen og ny E-39 på Os, kalla Fjordmetroen.
Her finn du moglegheitsstudiet: Fjordmetroen_Kollektivsystem_Jon_Hamre
For dei som ikkje kunne vere med på webinaret som vart halde om Fjordmetroen, fortvil ikkje, her finn de opptaket av webinaret.
Som ordføraren nemner i webinaret, er dette berre ein av mange moglegheiter. No håpar vi alle kvinnheringar og personar med interesse for Kvinnherad, tek med seg dette studiet inn i jula og grublar ut nye og gode mobilitetsstrategiar. Arbeidet med overordna mobilitetsstrategiar tek for alvor til i 2021, og det vil bli lagt opp til ein omfattande medverknadsprosess.
Har du spørsmål knytt til kommunedelplan for samferdsle, overordna mobilitetsstrategiar eller Fjordmetroen, er det berre å ta kontakt med Hildegunn Furdal, hildegunn.furdal@kvinnherad.kommune.no.
4 Responses
Jeg har ikke tall, men tror mange passasjerer til hurtigbåten i dag kommer fra Odda med buss eller privatbil. vil ikke et nytt tilbud bli mindre aktuelt for de fra nabokommunen? De må først på buss/bil, så hurtigbåt, så buss igjen? Dette kan jo svekke passasjergrunnlaget.
Såg nett Webinar on fjordmetro og det ser heilt fantastisk ut. Eg har reist Husnes til Bergen/Flesland med kollektiv i 20 år til og frå jobb og denne løysinga har eg sett sidan båten til Os kom tilbake. Ein ting som kunne vore tatt med er korrespondanse vidare i Vestland fylke nordover til Selje og Sognefjorden. Idag korresponderer det bra med morgon båten nordover, men sørover frå f.eks Florø med 17 båten korresponderer det ikkje i Bergen til Sunnhordland.
Ein må heller ikkje gløyme at Kvinnheringar også reiser sørover til Rogaland og treng god kommunikasjon også den vegen.
Trur ikkje buss-båt-buss er noko stort problem. Idag så reiser eg f.eks buss-båt-kystbuss-bybane ca 2,5 timar, eller reiser eg via Rosendal så er det buss-båt-flybuss Flesland, ca 2,5 timar. Trur denne traseen til Metroen blir så effektiv at bussturen på Os gjer ingenting.
Trur største problem med passasjer grunnlaget i Kvinnherad, er at vi er så vand med dårleg kommunikasjon at dei fleste vel privatbilen. Og det har vært slik i eit par generasjonar, så det blir tungt å få Kvinnheringen til å velga kollektivt.